De dumme facts om kalorier

#30 Mandags intervaller

Øv, regnen er tilbage efter lang tid med sol og varme her i DK. Meeen, det er måske meget rart for mange, som syntes det har været for varmt til at få trænet 😉 Og jeg vil da gerne give dig en hjælpende hånd til at få trænet, med dagens interval program!

Opvarmning: 8-10 min. let tempo på valgfri cardio maskine.

Intervaller:

  • 30 sek arbejde/30 sek pause x 7
  • 30 sek arbejde/20 sek pause x 7
  • 30 sek arbejde/10 sek pause x 7

Nedkøling: 5-8 min. let tempo

Det betyder altså, at du skal løbe/cykle/ro i 30 sek, hvorefter du holder pause 30 sek. Gentag 7 gange. De næste 7 runder er så med 20 sek pause osv. Du kan vælge at løbe, cykle, ro eller hoppe på crosstraineren eller stair masteren. Masser af valgmuligheder for ALLE 🙂

God træning!

Jeg er igang med at træne op til halv marathon d.16/9, og jeg løber 2 x ugen og løber intervaller 1 x ugen. Andre der skal løbe med??

Læs mere her: ‘Så er min løbetræning til CPH Half igang’

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

De dumme facts om kalorier