Så er min løbetræning til CPH Half igang!

#29 Mandags intervaller

Mandag, mandag, mandag! Endnu et interval program er klar til jer 🙂

Opvarmning: 1 km let løb

2 x 200 m spurt efterfulgt af 30 sek pause
2 x 400 m spurt efterfulgt af 30 sek pause
2 x 100 m spurt efterfulgt af 30 sek pause

Nedkøling: 1 km let løb

Hvis du gerne vil løbe uden for, så kan du bruge lygtepæle eller lign til at måle af stand: 400 m kan svare til 3 lygtepæle, 200 m kan svare til 2 lygtepæle og 100 m kan være 1 (altså løb mellem 2 lygtepæle giver 1 😉 ) Du kan også bruge træer, ligge nogle sten på en strækning. Alt er muligt.

God løbetur!

Hvis du vil læse om min løbetræning til CPH Half d.16/9, så læs indlægget ‘Så er min løbetræning til CPH Half igang’

Billedet er fra Etape Bornholm, før jeg, min niece og min søster skal løbe 3. Etape i Almindingen. Du kan læse om min oplevelse lige her.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Så er min løbetræning til CPH Half igang!