#23 Mandags intervaller

Træningsprogram til både fitness og stuen

Flertallet på min IG story stemte for et træningsprogram, så det kommer selvfølgelig lige her. Og efter fleres ønsker, kan det både trænes i fitness og derhjemme i stuen, gården eller haven, nu hvor sommeren og det gode vejr igen er over os i DK 🙂

Mit træningstøj er som altid fra Reebok. Du finder det bla. her.

Opvarmning: 8-10 min valgfri cardio

Cirkeltræning med 45 sek arbejde efterfulgt af 15 sek pause:

  1. Step ups (evt med håndvægte/kettlebells)
  2. One arm row (har du ingen vægte hjemme kan du lave rygbøjninger)
  3. Walking lunges (evt med håndvægte/kettlebells)
  4. Floor press med håndvægte (har du ingen vægte hjemme kan du lave push ups)
  5. Walk outs (fokus på core-opspænd og skulderstabilitet)
  6. Atomic sit up
  7. Goblet squat med håndvægt/kettlebell  (har du ingen vægte hjemme kan du lave Air squat)
  8. Burpees

Hold 1-2 min. pause, og gentag cirklen 1-2 gange mere, så du i alt tager 2-3 runder af cirkeltræningen. God fornøjelse!

Ps. Vil i have flere træningsprogrammer og evt. med billeder af øvelserne? 🙂

5 kommentarer

  • Sofie

    Ja rigtig fedt med workouts man også kan lave i ferien når man kkke er nær et center😄

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hej Malene 🙂 Dejligt du følger med! Og fedt du kan bruge mine programmer 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Malene

    Det ser virkelig godt og dejligt at man ikke behøver fitness – det må prøves!
    Rigtig gerne flere træningsprogrammer med øvelser man kan lave i gården. Eller inspiration til udendørs intervaltræning 🙂
    Tak, jeg er vild med din blog og Instagram!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hej Dorte. Super, tak 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Dorte

    Fedt tak, ja billeder eller video af øvelserne ville være super😀

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

#23 Mandags intervaller