3 forskellige træningsprogrammer til din weekend!

Ferie-hotel-træningsprogram

Vi nyder ferien på Kos! Her er dejlig varmt, god mad, pool og vi hygger os. Som altid, så træner vi og holder os aktive, når vi er på ferie (fordi vi tilbringer en del timer liggende/siddende i solen og skyggen, så er det godt at få rørt sig lidt, i vores optik). Det er lidt mere omstændigt med en baby, da vi før bare trænede når det passede os eller løb en tur. Nu skal det times og planlægges ift. lur, mad osv.

Men med lidt god vilje og netop planlægning, kan det altså godt lade sig gøre at få trænet eller løbet, når man er på ferie med (eller uden) baby. I går havde jeg 25-30 min inden Theodor skulle ammes og vi skulle have aftensmad, og jeg besluttede mig for at snøre løbeskoene, og løbe op og ned af bakkerne ude foran vores lejlighed 5 gange. Det skal lige siges, at vi bor sindsygt bakket her på Kos, men jeg elsker bakkeløb, fordi det er mega hård intervaltræning og kan gøres hurtigt. Det tog ca. 20 min. og så var jeg done!

Beklager mit dårlige billede, men det er fra min story, som jeg lagde op på IG fra gym’et. Jeg fik aldrig taget et billede eller video fra en af øvelserne, det må jeg lige få gjort en af dagene 😉

I dag var jeg forbi hotelles gym, og lad mig bare sige, at det vist kun lige er 10 kvm stort, har 1 løbebånd, 1 crosstrainer, 1 sofacykel, 1 bænkpres, 1 bænk, 1 kombi pres maskine og en masse håndvægte. Det gjaldt derfor om at være kreativ, fordi jeg ikke ville kunne træne efter mit program fra Daniel. Men det blev til 30 min effektiv, hård træning for hele kroppen:

A) 3 x 12 squat (20 kg håndvægt)
B) 3 x 10 bryst pres (2 x 15 kg håndvægte)
C) 3 x 15 dødløft (2 x 20 kg håndvægte)
D) Dropset: 2 x 10 skulderpres (2 x 10 kg håndvægte) + 10 skulderpres (2 x 4 kg håndvægte)
E) Superset: 3 x 10 split squat (10 kg håndvægt) + 10 split squat (uden vægt) SS med 20 x planke twist + 10 x atomic sit up

Done deal! Hvis du ikke allerede har læst det, så delte jeg i torsdags 3 forskellige træningsprogrammer, så der er altså masser af inspiration at få til din træning 🙂 God søndag!

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

3 forskellige træningsprogrammer til din weekend!