En af mine yndlings skulderøvelse

3 forskellige, sunde morgenmåltider

Jeg elsker at spise morgenmad. Jeg vågner altid og er hundesulten, og noget af det første jeg før i tiden gjorde, var at spise morgenmad, så snart jeg var stået op. Nu laver jeg en kæmpe kop kaffe, eller 2, som det første jeg gør, fordi Theodor er mere sulten end jeg. Haha 🙂 Ej, han står bare meget tidligt op, mellem kl.5-6, og så får han grød mellem kl.6-6:30, og først efter da har jeg tid til selv at få noget morgenmad.

Jeg er mest til proteinhavregrød, men jeg kan også godt lide at spise en omelet eller kød/fisk/fjerkræ og grønt. Her kommer 3 forskellige bud på en sund og mættende morgenmad, som jeg har fået på det sidste:

Proteinhavregrød. Jeg laver den på 50-60 gr. havregryn som koges op på vand og 3-4 æggehvider. Så tilsætter jeg 5-10 gr. proteinpulver, gerne Ultimate Chocolate fra Bodylab og 1 tsk crunchy peanutbutter. Hvis jeg ikke har peanutbutter topper jeg med et par mandler for at få sundt fedtstof.

img_0840

Kylling og grønt. 180-200 gr. kylling, 200 gr. dampede broccoli, en rød peberfrugt og en halv avocado.

img_0880

Ristet rugbrød med laks og grønt. 1 skive ristet rugbrød, 100 gr. laks og 200 gr. dampede broccoli. Du kan evt. toppe med 1 spsk hytteost eller smøre lidt smøreost på brødet.

img_0943

Jeg tager også altid mine vitaminer og fiskeolie om morgenen. Jeg får mine kosttilskud fra Njord, som bliver sendt til mig hver anden måned. De er tilpasset til mig (min hverdag, kostvaner, træning, amning osv.). Det er simpelthen så smart! Du kan spare 60% på din første bestilling ved at bruge min rabatkode: lineslivsstil60 🙂

Hvis du gerne vil have min hjælp til en personlig tilpasset kostplan, så hop ind på lineslivsstil.com/programmer

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

En af mine yndlings skulderøvelse