10 tips til dig der har en baby!

#11 Mandags intervaller

Nå, ladies! Kan i bruge mine interval programmer? Er det fedt med en fast ugentlig dag, hvor jeg deler et nyt program? Jeg håber i hvert fald i finder inspiration og motivation til at få trænet med mine programmer 🙂

I dag byder på intervaller i et mix af forskellige cardio maskiner!

Opvarmning: let tempo ved valgfri cardio maskine i 8-10 min.

  • Løbebånd: 5 x 40 sek arbejde/20 sek pause
  • Ro maskine: 5 x 45 sek arbejde/15 sek pause
  • Cykel/air bike: 5 x 50 sek arbejde/10 sek pause

15 min. intervaller + tid til at skifte mellem maskinerne. Go go go!

45 sek arbejde/15 sek pause betyder, at du skal løbe/ro/cykle i 45 sek (max power), og så holde helt pause i 15 sek. På løbebånd hopper du ud på siderne og står, på cykel og romaskine forholder du dig bare helt i ro 🙂 Hvis du ikke kan løbe pga en skade kan du fx lave intervallerne på en Stair Master eller tage lidt flere intervaller på romaskinen og cyklen.

img_0614

Jeg er vild med mine nye løbesko fra Reebok, de hedder Flexweave og er så gode at have på.

Husk at du kan søge på de andre intervalprogrammer oppe i hjørnet ved forstørrelsesglasset. Jeg har sat # ved dem alle, så søg endelig løs og find flere programmer.

#2 Mandags intervaller

#5 Mandags intervaller

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

10 tips til dig der har en baby!