Vind et par flotte tights fra Reebok!

#9 Mandags intervaller

Mandag, kære mandag. Så er det tid til et nyt intervalprogram. Er i klar? Det håber jeg 🙂

Opvarmning: 5-8 min let løb.

  • 5 x 20 sek spurt/20 sek pause med 6% incline
  • 5 x 20 sek spurt/20 sek pause med 4% incline
  • 5 x 20 sek spurt/20 sek pause med 2% incline
  • 5 x 20 sek spurt/20 sek pause med 0% incline

Hvis du ikke vil eller kan løbe, kan du sagtens lave intervallerne på en romaskine, cykel eller air bike.

img_9123

   

6 kommentarer

  • Hej Emilie. Og stort tillykke 🙂 Jeg blev ved med at løbe indtil jeg syntes det ‘hev’ for meget i maven – ikke at det gjorde ondt men mere ubehageligt. Tror det var lige før 2. trimester at jeg stoppede med at løbe de længere ture. Intervalløb blev jeg ved med længe, fordi jeg ikke oplevede ubehag eller smerte. Jeg løb blot så hurtigt jeg kunne. Syntes hurtigt det var vejrtrækningen den kneb med, haha. Så jeg vil anbefale dig at mærke efter på kroppen og lytte til dens signaler. Hvis du søger på ‘graviditet’ oppe i venstre hjørne, så kommer der et hav af indlæg frem. Bla omkring min træning under graviditet 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hej Anne Mette! Sådan, mega sejt 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hej Jette. Sådan kan det gå – men i det mindste fik du en dejlig hurtig workout i hus!! 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Emilie

    Hej Line! Tak for endnu et spændende program! Jeg vil spørge dig angående løb under graviditet. Jeg løb før min graviditet ca 2-3 gange om ugen og oftest intervaller med max gas. Nu er jeg i 13. Uge i graviditeten og kæmper lidt med at finde ud af, hvor meget jeg skal tage af intensiteten. Har du nogle guidelines i forhold til det? Jeg vil enormt gerne blive ved med at løbe længe endnu, da det giver mig så meget velvære!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Anne Mette

    Det blev prøvet af på løbebåndet i dag- pyh siger jeg bare 😜
    Tak 😊👍

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Tak for endnu et godt intervalprogram…. jeg syntes det var ekstra hårdt idag – men det er jo klart når man tænker man har styr på det og mener man kan huske programmet og man så har holdt 10 sekunders pause i stedet for 20 🙈 Nå men så er den workout da i hus 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Vind et par flotte tights fra Reebok!