Manglende menstruation og graviditet

#7 Mandags intervaller

Skønne (kolde) mandag! Håber i har haft en dejlig weekend og er klar til at skyde ugen igang med endnu et lækkert, hårdt interval program? 🙂

Dette program byder på trappeløb. Du kan finde en lang trappe på din løbetur udenfor, eller bruge en trappe i din opgang, hvis der er plads og rum til det. Jeg bor på Østerbro, og her løber jeg nogle gange hen til Konditaget, hvor der er dejligt mange trapper, og én lang på den ene side af bygningen. Hvis det er helt henne i vejret med at løbe trappeløb, så kan du bruge en Stair Master.

Opvarmning: 10 min let opvarmning

  • Du skal løbe så hurtigt du kan op af en (lang) trappe og gå ned igen. Gentag 10-15 gange.

Hvis du ikke kan finde en trappe, men en Stair Master i dit fitness center, så gør du følgende:

  • 30 sek med hurtigt tempo efterfulgt af 30 sek med langsomt tempo x 10-15

Det går lige i lårbasserne og vejtrækningen, så god fornøjelse 🙂

jg_180104_reebok_nordics_influencers_copenhagen_denmark_0581

Mit træningstøj er fra Reebok, og du kan finde toppen lige her.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Manglende menstruation og graviditet