Weekend Workout!

#6 Mandags intervaller

Undskyld, undskyld, undskyld… Jeg glemte fuldstændig at give jer et interval program sidste mandag! Kæmpe fejl fra min side. Men hey, jeg ammer, så jeg må gerne bruge undskyldningen “ammehjerne”, haha 😉

loeb

Den der følelse når man er færdig med at løbe intervaller!
Find mine tights her og mine løbesko her.

Nå, men derfor får i 2 programmer i dagens anledning. Det håber jeg i kan bruge 🙂

Program 1 (du kan løbe, cykle eller ro)

Opvarmning: 8-10 min. let løb, ro eller cykling
500 m så hurtigt du kan efterfulgt af 1 min pause, hvor du går/cykler/roer let. Gentag 3 gange.
300 m så hurtigt du kan efterfulgt af 1 min pause, hvor du går/cykler/roer let. Gentag 3 gange.
100 m så hurtigt du kan efterfulgt af 1 min pause, hvor du går/cykler/roer let. Gentag 3 gange.

Program 2

Opvarmning: 8-10 min. let løb
50 sek arbejde/10 sek pause x 5 ved 8% incline
50 sek arbejde/10 sek pause x 5 ved 4% incline
50 sek arbejde/10 sek pause x 5 ved 0% incline

Her skal du løbe så hurtigt du kan i 50 sek og derefter holde 10 sek pause, hvor du hopper ud og står på siderne af løbebåndet. Du kan også ro eller cykle. Gentag 5 gange. Incline betyder, at løbebåndet er hævet, det gør det lige en tand hårdere 😉

God fornøjelse!

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Weekend Workout!