Det der med at foodpreppe..

#2 Mandags intervaller

Jeg er simpelthen hammer stolt over alle jer, der bruger mine intervalprogrammer, og sender billeder og beskeder til mig på IG (lineslivsstil). Det er så motiverende og jeg bliver så glad! Og nu er det blevet mandag, og tid til et nyt program. Jeg har valgt at sætte tal på blogindlæggene (i dag er det anden gang og derfor #2). Så kan du nemt se, hvilken rækkefølge jeg har delt programmerne i, men de kan selvfølgelig laves i virkårlig rækkefølge 😉

Opvarmning: 5-8 min let gang eller løb

  • 500 m løb efterfulgt af 2 min pause (let gang)
  • 400 m løb efterfulgt af 1 min pause (let gang)
  • 300 m løb efterfulgt af 1 min pause (let gang)
  • 200 m løb efterfulgt af 30 sek pause (hold helt pause, hop ud på siderne af løbebåndet)
  • 100 m løb
  • DONE!

Nedkøling: 3-5 min gang

Ved intervallerne i det her program, handler det om at løbe distancerne så hurtigt som muligt. Eftersom distancen bliver kortere og kortere, så skal du også løbe hurtigere og hurtigere 🙂 Når pausen er på 1 min kan det godt betale sig at sætte hastigheden ned og gå (på 4-5 km/t).

Er du i tvivl om, hvor hurtigt du skal løbe. Så læs min guide her.

screenshot_20171218-190530

   

1 kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Det der med at foodpreppe..