Simpel, men hård intervaltræning

Kan du undgå at tage på i julen?

Ja. Det kan du, i min optik. Det handler kort og godt om, hvor meget du indtager og hvor meget du bevæger dig. Se det som en vægtskål: spiser du mere end du bevæger dig (indtag af kalorier ift forbrændte kalorier), ja så vil du tage på. Og her i julen er der rigtig mange arrangementer vi skal til, der indebærer mad og drikke, og som for mange er fyldt med traditioner, der skal holdes ved lige.

For at hjælpe dig selv, vil jeg råde dig til at være opmærksom på, hvor meget du indtager og hvor meget du bevæger dig. Hvis du ved, at du skal til julefrokost kl.14, så spis en god og proteinrig morgenmad, drik masser af vand og få rørt dig. Enten med en lang gå tur, en løbetur ude eller i fitness. Du kan også nuppe en træning. Alt tæller. Til julefrokosten så tænk over, hvor meget du propper i munden. Tag lidt af det hele, hvis du gerne vil smage på alt. Drik et glas vand for hver genstand du bunder, og vær i det hele taget OBS på, hvad der ryger indenbords i stedet for at tænke ‘nu går jeg bare all in, det kan også være ligemeget alligevel..’ For du kan stadig have en vældig julefrokost, uden at gå overspise og drikke alt for meget.

Jeg så Go’ Morgen Danmark forleden, hvor Michelle Kristensen var forbi, og kom med et rigtig godt tip og viste hvordan du kan ‘bytte’ dig til stadig få plads til de søde julesager. Dem kan du se her. Det er fandme da smart!

Jeg tror på, at den bedste start på et nyt år kommer med forberedelse. Derfor anbefaler jeg, at hvis du ønsker at ændre dine kostvaner, optimere din træning, tabe dig og komme i bedre form, ja så er det nu der skal sættes ind, også selvom det er december og jul! Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med din forberedelse via et online forløb. På www.lineslivsstil.com, kan du læse mere, hvis du ønsker en uforpligtende snak.

Glædelig jul og velbekomme 🙂

julemad-a

Billedet er fra femina.dk

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Simpel, men hård intervaltræning