10 ting jeg ikke vidste om at være nybagt mor!

Træningsprogram med Suspension Trainer

Måske har du set den før, den der gule slynge, der hænger i dit fitness center. Men hvordan pokker fungerer den? Det er heldigvis ret nemt at træne med en Suspension Trainer eller også kaldet TRX, og du kan sagtens træne hele kroppen. Desuden træner du også din balance og koordination, samt rigtig meget core i mange af øvelserne. Du træner med din egen kropsvægt, og kan selv styre hvor tungt det skal være. Det afhænger af, hvor du står når du laver øvelserne – det vil du hurtigt finde ud af. Jeg bruger den tit til mine klienter, som ikke er stærke nok til at lave push up, da alle kan lave en push up med en Suspension Trainer!

Jeg har min egen Suspension Trainer, som jeg bruger til at træne med hjemme eller på ferie. Den fylder ingenting i kufferten og kan nemt bindes rundt om en palme eller lign., hvis du fx er sydpå 🙂

Her kommer mit bud på et træningsprogram for hele kroppen. Der er video til alle øvelser:

  1. 15 x squat
  2. 15 x medium row
  3. 20 x leg curl
  4. 15 x chest press
  5. 15 x Y-raises
  6. 10 x pistol squat (til hvert ben)
  7. 10 x crunches

Tag 4-5 runder. Husk at varme godt op, evt med en løbetur eller powerwalk inden, eller hvis du har et sjippetov, så kan du sjippe i 5 min.

Hvis du gerne vil have din egen Suspension Trainer, så kan du lige nu få den til 299,- på gaven.dk med koden LINE400 (gælder i november måned). Normal pris er 699,-.

img_2670

Y-raises

img_2666

Squat

img_2669

Medium row

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

10 ting jeg ikke vidste om at være nybagt mor!