Er der kun 10 uger til min termin?

Hurtig, sund frokost!

Nogle gange skal det bare gå stærkt og andre gange er rugbrød bare for kedeligt. Og så plejer jeg at lave en omelet. Den kan nemlig også nemt være i madpakken i tasken 🙂

Jeg bruger 2 æg og 1-2 æggehvider (for ekstra proteiner), og så det jeg lige har i køleskabet. Forleden lavede jeg en omelet, hvor jeg tilsatte 1 rød peberfrugt og 1 håndfuld revet ost. Og toppede den med en halv avocado. Men du kan fx også tilsætte æggemassen kylling- eller skinketern, rejer, pølse, tomat, fint revet broccoli osv. Hvis du vil, kan du også spise en halv eller en hel skive rugbrød til.

Hvis du vil have mere inspiration, så kan du se mere her og her. Jeg har også før delt en gratis kostpan til kvinder, den finder du her.

Velbekomme 🙂

img_1640

Mit fine guld bestik er fra Christian Bitz

   

2 kommentarer

  • Hej Isabella. Hvis du forsætter med at spise kylling og tun (fisk), og ellers får grøntsager, mager ost, æg, mælkeprodukter mm., og fuldkornsprodukter, så vil jeg anbefale dig multivitamin eller i hvert fald D-vitamin, fiskeolie og Magnesium. Det tager jeg selv fra Pouri 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Isabella

    Hej Line! Jeg har i lang tid nu overvejet at blive vegetar. Jeg spiser i forvejen ikke andet kød end kylling og tun. Dog ville jeg høre, om du har nogle råd eller erfaring angående eventuelle kosttilskud eller lign.?

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Er der kun 10 uger til min termin?