3 grunde til at jeg træner

Mangler du inspiration til din træning?

…Så deler jeg da gerne min træning for i dag, i håb om at det kan inspirere jer, der læser med 🙂 Jeg havde 45 min. at træne i, så den skulle have en over nakken med masser af styrke og høj puls. Lige noget for mig i øjeblikket.

svedig

Opvarmning: 1 km på crosstrainer (6 min) + lidt squat mobilitet

Superset A:
A1. 20 x walking lunges (vægtstang)
A2. 10 x one arm row (håndvægt)
A3. 1 x løb med prowler (frem/tilbage)
3 set

Superset B:
B1. 15 x stiff legged deadlift (kettlebell)
B2. 10 x lateral raises + 10 x shoulder pres + 10 x hammer curl (håndvægte)
B3. 30 sek all out på Skillmill
3 set

Superset C:
C1. 10 x cable pull down (siddende i midten af kabeltræk)
C2. 15 x glute bridge med fødder på stepbænk + 10 kg håndvægt på hoften
C3. 20 sek all out på Airdyne
3 set

Færdig! Det tog lige knap 45 min, og så var jeg ellers svedig, og kunne klappe mig selv på skulderen over en god, sjov, effektiv og hård træning.

Husk du altid kan bruge søgefunktionen på bloggen, til at finde flere træningsprogrammer.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

3 grunde til at jeg træner