Udendørs træning i Fælledparken!

Simpel fullbody workout!

Jeg går meget op i, at mine piger (læs: klienter) lærer at træne på egen hånd i et fitness center. At de får de rette redskaber og lærer en masse øvelser, så de selv kan skrue en god træning sammen. Ofte skal det være meget simpelt, ikke kræve for mange redskaber og heller ikke tage for lang tid. Og det kan sagtens lade sig gøre 🙂

img_7888

På billedet ses Christina & Laura, som jeg trænede i 3 måneder. Læs mere her.

Den her workout er super nem, rammer ben, balder, bryst, ryg og core. Stort set hele kroppen. Tag 3-4 set efter 10-15 min opvarmning og gerne inklusiv lidt mobilitetstræning:

  1. 10 x sumo deadlift
  2. 10 x floor press
  3. 10 glute bridge
  4. 10 x planke row (med håndvægte)
    1 min pause

Da jeg har lidt problemer med upload af video, kan du trykke på img. filen og så popper videoen frem med øvelse 1 og 2. Og ellers kan du se den på min Instagram 🙂

img_0703

Fik du forresten læst om min udendørs træning jeg afholder de næste 3 onsdage? Ellers klik her.

   

3 kommentarer

  • Louise R.

    Mange tak for svar, Line 😊

    Jeg lytter selvfølgelig til min krop – og endnu mere nu 😊 Alle kroppe er forskellige og jeg er ikke ude på sammenligning, blot inspiration. Indtil videre har jeg kørt med samme kg., som du skriver, at du tog i videoen og det har føltes godt. Mine tanker går også på at øge antal reps og så tage mindre vægt på – fedt at få inspiration, nu hvor jeg står på egne ben 👍🏻😊

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hej Louise. Uanset hvad, så skal du kunne løfte efter det antal du skal tage – og måske lidt mindre her i din graviditet. Jeg øger mine reps nu her til 10-15 reps, så jeg ikke løfter for tungt. Jeg løfter 30 kg i floor press og 50 kg i sumo dødløft, som du ser i videoen. Men husk, bare fordi jeg løfter det antal kg, så er det ikke ensbetydende med, at det passer til dig 🙂 Så lyt til din krop!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Louise R.

    Fedt med inspiration til fullbody program 🙂
    Hvor mange kg. har du på i de to øvelser i videoen?
    Jeg er også gravid og har siden januar styrketrænet og øget vægten betragtelig, men nu hvor jeg er længere henne i graviditeten, har jeg brug for lidt inspiration til, hvor meget/lidt jeg kan have på.

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Udendørs træning i Fælledparken!