Nye yndlings trænings tights!

Træningsprogram der giver dig sved på panden!

Min træning i går morges, var pænt hård. Jeg havde lige haft 3 timers personlig træning fra kl.6-9, så det krævede virkelig en del overtagelse og peptalk til mig selv, da mit energiniveau var rimelig lavt. Men jeg tog mig sammen, og endte med at have en ret fed og hård træning 🙂

Hvis du er vant til at træne efter dit program, eller måske du altid starter eller slutter din træning af med intervaltræning – så vil det her program være godt, som variation. Der er nemlig puls arbejde/interval mellem de forskellige set.

Opvarmning: 5 min på crosstrainer + 10 min. mobilitetstræning

Kettlebell = KB, Vægtstang = BB, Håndvægt = DB

Giantset A
A1) 10 x Stiff leged deadlift (på stepbænk, så kan du komme ekstra langt fremover) KB 12 kg
A2) 10 x Reverse elevated lunge (forreste fod på stepbænk) KB 12 kg
A3) 10 x One arm seated row (36 kg)
A4) Skillmill: 30 sek gang/20 sek løb/10 sek spurt
3 set i alt

Superset B
B1) 10 x Floorpress (brystpres liggende på gulvet) BB 30 kg (se video)
B2) 10 x Deadlift (med det ene ben bagud, lidt forskudt af det andet) BB 30 kg (se video)
B3) Skillmill: 30 sek gang/20 sek løb/10 sek spurt
3 set i alt

Superset C
C1) Dropset Leg curl: 10 x 35 kg + 10 x 25 kg + 10 x 15 kg
C2) 10 x Hammer curl + 10 x Lateral raises + 10 x Biceps curl + 10 x Triceps pres DB 5 kg

Superset D
D1) Dropset Leg extensions: 10 x 40 kg + 10 x 30 kg + 10 x 20 kg + 10 x 10 kg
D2) 10 x Hammer curl + 10 x Lateral raises + 10 x Biceps curl + 10 x Triceps pres DB 5 kg

Håber programmet kan give dig ny inspiration og sved på panden 😉 Hvis du ikke har mulighed for at lave 30/20/10 sek på Skillmill, så kan du fx give den max gas på løbebåndet, romaskinen, airdyne eller cyklen, eller sjippe i 1 min.

   

2 kommentarer

  • Hej Nanna! Ej hvor fedt, det er jeg virkelig glad for at høre. Jeg skal nok dele så mange træningsprogrammer, som jeg kan, løbende. Ellers kan du under kategorier øverst, og så under træning eller løb, se alle de indlæg/træningsprogrammmer, som jeg allerede har lagt op her på bloggen 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Nanna

    Jeg må sige at jeg er kæmpe fan af dine træningsprogrammer med puls! Har brugt dem af og til når jeg har været træt af at træne det jeg plejer (hvilket vil sige stort set kun er at styrke ben, da jeg genoptræner efter knæoperation). Her er der lige lidt ny inspiration og jeg kan komme hele kroppen i gennem – samtidig med at styrke min kondition 🙂 så smid endelig flere op ad dem!!

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Nye yndlings trænings tights!