Sygdom og flytning...

Træn udenfor i det gode vejr!

Du kan snildt få lavet lidt styrketræning på din løbetur, så du ikke behøver forbi fitness centeret, hvor der kan være propfyldt eller lidt for varmt, nu hvor solen og foråret endelig er kommet 🙂

img_9233

Her får du et par tips til, hvad du kan lave under din løbetur:

  • Box jump på trappe, bænk eller lign.
  • Push up på bænk eller på jorden – eller med fødderne oppe med på en bænk, hvis du vil have en hårdere udgave
  • Bulgarian split squat med fod på bænk eller andet i samme højde
  • Kropsvægtøvelser som: jump squat, jump lunges, burpees, englehop
  • Planken
  • Russian twist
  • Crunch siddende på bænk
  • Dips på bænk eller lign.
  • Spurt ved lygtepæle
  • Intervalløb ved lygtepæle eller andre markeringer (løb forbi 2 lygtepæle så hurtigt du kan, gå forbi 1, osv.)

img_9198

Du kan fx vælge 5-8 øvelser, tag 10-15 reps og lave 3-4 runder, og så løbe videre eller hjem igen. Finder du en bakke eller trappe på din rute, så kan du også sagtens lave en masse gode intervaller. Tag fx 10 ture op og ned, og så hjem igen 🙂

Det er kun fantasien, der sætter grænserne!

Mit tøj og sko er fra Reebok, og du finder det lige her og her (og der er 25% rabat hos Sportsmaster!)

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Sygdom og flytning...