20 min. Killer Workout!

Overkropstræning og bakkeløb!

Så sidder jeg i lufthavnen og venter på, at flyveturen går mod Gran Canaria sammen med min kæreste, mine forældre, onkel og hans kammerart. Og jeg glæder mig! Sol, ferie og afslapning, ja tak 🙂

Efter 2 timers personlig træning i morges, stod den på træning sammen med min kæreste. Det blev til ca 15 min. bakkeløb og 1,5 times overkropstræning. Hvis i har brug for lidt inspiration, så kommer der lidt her:

  • 5 min gang + 5 min løb som opvarmning
  • 2 x 20 sek løb/25-30 sek pause (pause imens makkeren løber). Vi startede med 15% incline og 12 km/t, og så ellers derned af på de ulige tal med incline og 1 km/t op. Vi endte altså på 1% og 19 km/t 🙂

Træningen blev til 4 forskellige superset, hvor vi skiftedes til at lave 2 øvelser:

  1. Negative chin ups (i ringe) i superset med incline brystpres (4 set)
  2. Triceps pres i superset med negative dips (4 set)
  3. Walkouts (maveøvelse) (set)
  4. Incline rows i superset med Y-raises (4 set)

img_8235

Mit tøj er fra Reebok, og du finder alt lige her eller her.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

20 min. Killer Workout!