Min overkropstræning!

Min bentræning..

I sidste uge skrev jeg om min kommende træning og delte mine 2 overkropstræninger. Som lovet kommer her mine bentræninger fra samme program, som min træner Philip har lavet til mig 🙂 Det er fra fase 1 og jeg har programmer til 3 faser – hver fase varer 4 uger.

Bentræning dag 1

Superset A
A1) Barbell split squat
A2) Seated leg curl

Superset B
B1) Romanian Deadlift
B2) Elevated alternating reverse lunges

Set C
C1) Machine leg press (med tempo)

Set D
D1) Drop lunges

mig

Bentræning dag 2

Superset A
A1) Back squat (heels elevated)
A2) Box jumps

Set B
B1) Leg extensions

Set C
C1) Barbell jump squat

Set D
D1) Machine leg press

Set E
E1) Hill sprints (løbebånd med 15% incline)

Hvis du er ny i styrketræning vil jeg anbefale dig at tage 3 set med 10-12 reps af hver øvelse, men hvis du har trænet i en længere periode kan du fx tage 4-5 set og 6-8 reps.

Mine tights er fra Reebok, og du finder noget lign på ellos.dk

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Min overkropstræning!