Har du planer søndag d.11/12?

Er personlig træning for alle?

Ja, bestemt! Personlig træning er for alle, uanset træningsniveau og erfaring. Jeg har selv en personlig træner og kender mange, som er personlige trænere, der også har en.

Uanset om du starter fra nul eller har trænet længe, så tror jeg, at alle kan have gavn af en personlig træner. For i min optik er personlig træning mange ting, men først og fremmest personlig. Det betyder, at træningen tilpasses dig og dit niveau, og hvad du gerne vil arbejde med.

I mit arbejde som personlig træner, er glæden ved at se mine klienter lykkedes, det ultimative fedeste! Om det er færre kilo på kroppen, bukserne der sidder bedre, energien der er vendt tilbage, styrken og troen på at kunne løfte eller løbe mere end før eller noget helt andet, som de lykkedes med. Det er alt det, der viser en fremgang, som gør mig glad og stolt 🙂

Hvorfor har jeg selv en personlig træner?
Jeg elsker at træne og løbe, og for mig er træning mit frirum. For at jeg hele tiden kan blive bedre og holde mig motiveret, har jeg en personlig træner, og det har jeg haft i 1 år. Og jeg har ikke tænkt mig at stoppe. Det giver mig så meget, at træne med Philip, både for min egen skyld, men jeg lærer utrolig meget hver gang, og holder mig inspireret, så jeg også udvikler mig, som personlig træner.  Jeg bruger pt ca. 2.500 kr/mån på personlig træning, og det er alle pengene værd for mig.

Vil du gerne investere i en personlig træner?
Føler du dig umotiveret og energiforladt?  Mangler du inspiration i din nuværende træning, og vil du gerne være stærkere eller hurtigere? Har du brug for et spark bagi? Vil du gerne fokusere på DIG, din sundhed og dit velvære? Svaret på de her spørgsmål, kan i min optik være at få en personlig træner. Det er alle pengene værd og er en REN investering i dig selv, din krop og din sundhed. Jeg kender ingen, der har fortrudt de penge, de har brugt på personlig træning med mig. Tværtimod.

Har du fået blod på tanden og lyst til personlig træning, så står jeg klar til at hjælpe dig. Uanset om det er 1, 2 eller 3 x ugen i 4, 8, 10 eller 12 uger. Om det er alene eller sammen med din veninde, mor ellers søster. Om det er for at blive hurtigere, få energien igen eller blive inspireret og sikker i din egen træning. Forløb og træning tilpasses dig, fordi: det er personligt.

louise-og-line

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Har du planer søndag d.11/12?