Lækker, sund frokost eller aftensmad!

Træningsgear og træningstip!

Kender i følelsen af at løbe med nye løbesko, nyt pulsur eller træne i helt nyt tøj? Så er det bare som om træningen bliver liiidt bedre 😉 Jeg har før både løbet og trænet i de samme sko, men efter et godt tip fra Daniel fra Invictus Sport, så har jeg nu altid 2 par sko med mig til træning: 1 par til at løbe i og 1 par til at styrketræne i. Hvorfor? Det har jeg fordi, det er bedst for dine fødder og for at forhindre skader, ikke at løbe i de samme sko, som du træner i. Dine skridt er nemlig en smule anderledes alt efter om du løber eller går. Jeg har set flere gøre det samme, så det er hermed et tip jeg gerne vil give videre til jer 🙂

Iøvrigt er jeg stadig ret vild med mit Garmin Forerunner 235 pulsur. Det motiverer mig så meget at se min puls, mine kalorier, min pace under løb og mine daglige skridt. I dag kom jeg op på 196 som max puls under mine intervaller (du kan se det på min snapchat line_hhansen). Så ved jeg med garanti, at jeg har givet mig max, haha!

Hvis du leder efter et nyt headset, så kan jeg kun anbefale Jabra Sport, de er så gode! Jeg har anbefalet det til flere af mine venner og de er lige så begejstret – selv min kæreste snupper mit, hvis jeg ikke ser det.

img_6910

Jeg løb i mine nye Adidas Booster og styrketrænede i min Reebok Crossfit Nano.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Lækker, sund frokost eller aftensmad!