Sådan kan du motivere dig selv under træning!

Tempo løb!

Puha, jeg blev hårdt presset under dagens løbe intervaller, der bød på lidt tempo løb. Med inspiration fra en veninde, Malene Meyer, som er en super dygtig løber, blev det til 11 km tempo løb i morges:

  • 3 km opvarmning (5:27 min/km) 11 km/t på løbebånd
  • 2 km hurtig (4:20 min/km) = 13,8 km/t på løbebånd
  • 2 km langsomt (5:39 min/km) = 10,6 km/t på løbebånd
  • 2 km hurtigt (4:20 min/km)
  • 2 km langsomt (5:39 min/km)

Det var super fedt og mega hårdt at løbe intervaller på den måde, så jeg giver udfordringen videre til jer 🙂 Mit pulsur er et Garmin Forerunner 235, læs mere om min anbefaling af uret lige her.

IMG_5968

IMG_5967

Bagefter spiste jeg brunch på Restaurant Sult sammen med mine 2 veninder og kollegaer, Louise & Pia. Så hyggeligt, og den her brunch er simpelthen min yndlings!

IMG_5963

IMG_5966

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Sådan kan du motivere dig selv under træning!