Lækre og sundere hjemmebagte cookies!

Træningsprogram med kettlebells!

Så er der inspiration til din træning! Det eneste du skal bruge er 1-2 kettlebells (KB) og din egen kropsvægt 🙂 Opvarmning: 8-10 min eller en løbetur, hvis du træner hjemme i haven. Programmet består af 4 superset, dvs du laver 2 øvelser pr. set før du går videre til næste superset. Programmet kan derfor også sagtens laves, hvis i er 2. Tag 3-4 set af hver superset.

  1. a: 10 x Goblet squat / b: 10 x Push ups* x 3-4
  2. a: 20 x KB Swing / b: 15 x Sit ups (evt med KB) x 3-4
  3. a: 10 x Sumo deadlift-high pull / b: 5 x Burpees x 3-4
  4. a: 20 x Walking lunges / b: 10 x Row x 3-4

*Hvis du ikke kan lave push ups på tæerne, så gør som mine piger (= klienter, som ikke får lov til at bruge knæene!). Lav dem negativt. Dvs du ligger i postionen til push ups på tæerne, sænker dig langsomt ned og rammer med brystet først og kommer helt ned at ligge. Herefter sætter du knæene i gulvet og kommer op igen til start position på tæerne. Tæl evt. til 3-5 når du sænker dig ned. 

Håber det giver sved på panden! Hvis du er i tvivl om nogle af øvelserne, så søg på fx youtube. På billedet laver jeg KB swing, og videoen af øvelsen finder du på min Instagram 🙂

IMG_5565

Mine shorts er fra IcanIwill, træningssko fra Under Armour og top fra KariTraa – jeg har linket til det 🙂

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Lækre og sundere hjemmebagte cookies!