Sådan kan du løbe stignings-intervaller...

Dobbelt op på Booty-øvelse!

Jeg har fundet mig en ny øvelse, som giver dobbelt op på Booty. Hvor fedt er det lige? 🙂 Mega fedt! Min personlige træner Philip aka. Rebelsport havde den med i vores træning i sidste uge, og jeg vil selvfølgelig gerne dele den og inspirere jer 😉

instagram kan i se en video af øvelsen, men jeg har også sammensat den her i billeder:

  1. Stå oprejst, hofte bredes afstand og lav dit opspænd i ryggen, sug luft ind (navlen suges ind), spænd i balderne
  2. Læn dig forover i en “Goodmorning”, med et lille bøj i knæene, ryggen ret
  3. Sæt dig herefter ned i en squat, ryggen ret og vægten på hælene
  4. Kom op igen, pust luft ud og spænd i balderne på toppen

Goodmornings squat

Jeg deler også snart mit nye kost- og træningsmål med jer. Jeg glæder mig helt vildt til at skulle i gang og kan næsten ikke vente 😉 Stay tuned og god weekend!

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Sådan kan du løbe stignings-intervaller...