Sådan bliver du mæt og fyldt med energi fra morgenstunden!

Inspiration til din fullbody workout!

Jeg startede lørdag formiddag med at træne i Sporting Health Club sammen med mine to skønne veninder, Julie & Jeanne. Jeg synes det er godt at træne med andre en gang i mellem, selvom jeg elsker at træne alene – og så synes jeg det er fedt at blive presset lidt på den måde. Og ja, vi havde det også mega sjovt 🙂

image

Jeg stod for træningen, og havde frit slag til, hvad vi skulle lave. Det blev til 1 times mega hård fullbody workout.

Først ro-intervaller:
1 x 400 m/30 sek pause
2 x 300 m/30 sek pause (mellem hver interval)
3 x 200 m/30 sek pause (mellem hver interval)
4 x 100 m/30 sek pause (mellem hver interval)
Det tog ca 15 min.

Superset 1 x 3
A: Step up med kettlebells x 20 reps
B: Jump lunges
C: Push ups med kettlebell
(Man bliver ved med B og C til den ene person er færdig med A)

Superset 2 x 3
A: Split squat med kettlebells x 20
B: Row i TRX
C: Planke-position med hænderne op af en væg, flyt 1 kettlebell fra side til side
(Man bliver ved med B og C til den ene person er færdig med A)

Bagefter tog vi på 42Raw og fik deres lækre brunch – og det var velfortjent 🙂

image

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Sådan bliver du mæt og fyldt med energi fra morgenstunden!