Lines Livsstil...

Overkrops træningsprogram!

I går var jeg forbi Fitness World/Urban Fitness og træne en sidste gang inden jeg flytter (den får i lige næste gang 🙆🏼) Og her fik jeg trænet i ca 1,5 time da jeg startede med 25 min mobilitets/bevægeligheds træning; et program jeg har fået af min veninde og kollega Stine, som skal hjælpe mig med min skade i venstre ben.

image

Bagefter stod den på en masse gode øvelser for overkroppen og her får i mit program, alle superset tog jeg 4 set af:

1.a) 8 x pull down / 1.b) 10 x low row TRX

2.a) 10 x brystpres HV / 2.b) 10 x row HV

3.a) 10 x pull down kabel / 3.b) 10 x skuldertræk i kabel

4.a) 5 x dips / 4.b) 10 x push ups v/stepbænk

5.a) 10 x skulderpres KB / 5.b) 10 x Y-træk TRX / 5.c) 10 x biceps curl TRX

Tabata 20/10 sek x 8 (4 min): roning

Tabata 20/10 sek x 8 (4 min): med 4 forskellige sit ups øvelser.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

:lion: 
:grinning: 
:grin: 
:joy: 
:smiley: 
:smile: 
:sweat_smile: 
more...
 
 

Næste indlæg

Lines Livsstil...